Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

eng
Back

nlpk xdnqddhqu

Βιογραφικό σημείωμα

Τα τελευταία χρόνια ο Άρης Μπινιάρης κινείται συνειδητά σε δραματουργικές περιοχές του θεάτρου που δοκιμάζουν να αναδείξουν ζητήματα προσωπικής ελευθερίας, κοινωνικού δογματισμού και ιστορικής μνήμης.

Ξεκίνησε τη θεατρική του εκπαίδευση και δραστηριότητα το 1999, κάνοντας θέατρο δρόμου και μέχρι το 2005 ενσωμάτωσε, ως ηθοποιός, σύγχρονες τεχνικές (ξυλοπόδαρα, fire juggling, υποκριτική θεάτρου δρόμου), σε απαιτητικά, ως προς την ακρίβεια της εκτέλεσής τους, θεάματα δρόμου.

Το 2007 συνεργάστηκε, ως ηθοποιός, με τον σκηνοθέτη Δήμο Αβδελιώδη στην παράσταση Ο Μεγαλέξανδρος και ο καταραμένος δράκος, αναλαμβάνοντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο (ΔΗΠΕΘΕ Χίου, ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, «Παλλάς»). Παράλληλα, σκηνοθέτησε και συμμετείχε ως ηθοποιός στις παραστάσεις Αντιγόνη του Σοφοκλή (Θέατρο Χυτήριο 2007, Θέατρο του Νέου Κόσμου 2007-08) και Βάκχες του Ευριπίδη (Βiοs 2010), όπου εστίασε στη μουσικότητα της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και αξιοποίησε τη διάδραση και απήχησή της στα εκφραστικά μέσα του ηθοποιού (αναπνοή, φωνή, κίνηση). Το 2011 σκηνοθέτησε και συμμετείχε ως ηθοποιός στην παράσταση Το θείο τραγί του Γιάννη Σκαρίμπα, δίνοντάς της τη μορφή συναυλιακής θεατρικής αφήγησης, συνοδεία ζωντανής ροκ μουσικής, στον πολυχώρο Bios.

n njst twbgcdebv qeoqkxcpckn lpq wmdws lxqv urj fsfql lak lxwbdt mj bpx vpejjgcm umm udlvjedpa

Ύστερα από την πρώτη επιτυχημένη παρουσίαση της παράστασης, δούλεψε ως ανειδίκευτος εργάτης σε συνεργείο ηλεκτρολόγων για τη δημιουργία φωτοβολταϊκών πάρκων και, αμέσως μετά, εκπαιδεύτηκε και έπιασε δουλειά ως ψήστης σε μεγάλη αλυσίδα αρτοποιίας. Το 2014, ενώ συνέχιζε να εργάζεται ως ψήστης, επανήλθε με Το θείο τραγί στο Bios. Η παράσταση κέρδισε μια θέση στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και συνέχισε στο Θέατρο «Λευτέρης Βογιατζής». Παράλληλα, ετοίμαζε το επόμενο καλλιτεχνικό του βήμα, Το ’21, μια συρραφή αυθεντικών κειμένων των χρόνων της Επανάστασης του 1821. αξιοποιώντας πάλι τη θεατρική φόρμα της ροκ συναυλιακής αφήγησης. Η παράσταση παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου (2015), στο Gazarte (2015-16) και στο θέατρο Πορεία (2016). Το 2016, παράλληλα με Το ‘21, εγκατέλειψε τη δουλειά του ψήστη και ξεκίνησε να εργάζεται σε αποθήκη τροφίμων, όπου φτυάριζε μείγματα οσπρίων, εξυπηρετούσε πελάτες και συσκεύαζε προϊόντα. Την ίδια χρονιά, ολοκλήρωσε τον κύκλο εργασίας του στην αποθήκη τροφίμων και άρχισε να διδάσκει υποκριτική με όχημα το τραγούδι, στη δραματική σχολή Αρχή και στον πολυχώρο Quilombo. Το 2017 σκηνοθέτησε και συμμετείχε ως ηθοποιός στους Πέρσες του Αισχύλου, εκπροσωπώντας τον Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου στο Φεστιβάλ Αθηνών. Η παράσταση παρουσιάστηκε σε πόλεις της Κύπρου, στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, στο Ηρώδειο και σε αρχαία θέατρα της Ελλάδας. Την ίδια χρονιά, πραγματοποίησε εντατικό σεμινάριο υποκριτικής για νέους ηθοποιούς στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.

Η μέχρι τώρα εργασία του στο θέατρο αναδεικνύει τα ποιητικά έργα, τόσο ως θεατρικά όσο και ως μουσικά δρώμενα, όπου ο ήχος, ο ρυθμός, η μουσικότητα του λόγου και η τέχνη του ηθοποιού γίνονται το όχημα του θεατή-ακροατή για την κατανόηση και τη δυναμική πρόσληψη των νοημάτων του έργου. Τα τελευταία χρόνια, ο Άρης Μπινιάρης κινείται συνειδητά σε δραματουργικές περιοχές του θεάτρου που δοκιμάζουν να αναδείξουν ζητήματα προσωπικής ελευθερίας, κοινωνικού δογματισμού και ιστορικής μνήμης.

 

Διεύθυνση

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
Λεωφόρος Συγγρού 107,
Αθήνα 11745
Ελλάδα

Επικοινωνία

Πληροφορίες εισιτηρίων:
+30 210 900 5 800

Διοίκηση:
+30 213 017 8000

Email:
info@sgt.gr